Υποσύστημα Οικογενειακής Ιατρικής

Το υποσύστημα για την Οικογενειακή Ιατρική ενσωματώνει όλες τις ιδιαίτερες δραστηριότητες της πρωτοβάθμιας ιατρικής περίθαλψης  σε άλλες πολύτιμες πληροφορίες που υπάρχουν στην εκάστοτε ιατρική μονάδα, παρέχοντας μία μοναδική, συγκεντρωτική, και εύκολα προσβάσιμη επισκόπηση των πληροφοριών που αφορούν στους ασθενείς.

Ο οικογενειακός γιατρός είναι ο πρώτος που καλείται όταν προκύψει ένα πρόβλημα υγείας. Οι περισσότερες εξειδικευμένες ιατρικές συμβουλές βασίζονται σε ένα παραπεμπτικό του Παθολόγου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ενσωματωθούν  οι δραστηριότητες ενός ιατρείου με άλλα ιατρεία εντός  της ιατρικής μονάδας.

Το υποσύστημα της Οικογενειακής Ιατρικής αφορά ειδικά στην αποτελεσματική διαχείριση των λειτουργιών πρωτοβάθμιας ιατρικής περίθαλψης και της ενσωμάτωσης των πληροφοριών για τους ασθενείς  σε άλλες πληροφορίες που υπάρχουν στην ιατρική μονάδα.

Οικονομικά και λειτουργικά οφέλη

Αυξάνει την ασφάλεια των ασθενών
Σε περιπτώσεις αλλεργίας, λόγω προηγούμενης φαρμακευτικής αγωγής ή λόγω του ιατρικού ιστορικού των ασθενών, το σύστημα εξαλείφει τα ανθρώπινα σφάλματα κατά τη χορήγηση των φαρμάκων και αυξάνει την ασφάλεια των ασθενών.

Εξαλείφει τα ανθρώπινα σφάλματα
Με την καταγραφή όλων των πληροφοριών που διαχειρίζεται ο Παθολόγος (παραπεμπτικά, συνταγές φαρμάκων, διάγνωση μετά από ιατρική επίσκεψη κ.λπ.) σε ένα συγκεντρωτικό πληροφοριακό σύστημα, τα ανθρώπινα σφάλματα στις ιατρικές μονάδες εξαλείφονται. Επίσης, λόγω της ηλεκτρονικής καταχώρησης και αποθήκευσης των πληροφοριών αυτών, αποκλείεται πλέον η απώλεια ιατρικών φακέλων ή άλλων σχετικών εγγράφων η αρχειοθέτηση των οποίων γινόταν παλιότερα με τον παραδοσιακό τρόπο.

Μειώνει το λειτουργικό κόστος
Με τη χρήση  ενός πληροφοριακού συστήματος ελαχιστοποιείται η γραφειοκρατική εργασία. Έτσι μειώνεται το λειτουργικό κόστος καθώς και ο χρόνος που απαιτείται για να συμπληρωθούν και να αρχειοθετηθούν οι πληροφορίες που αφορούν στους ασθενείς. Επιπλέον, εξαλείφονται τα τυχόν προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν από δυσανάγνωστους γραφικούς χαρακτήρες.

Μειώνει τον απαιτούμενο χρόνο για τη διεξαγωγή συγκεκριμένων δραστηριοτήτων Οικογενειακής Ιατρικής
Το σύστημα περιλαμβάνει προηγμένες δυνατότητες καταγραφής και παρακολούθησης καθώς και φίλτρα για γρήγορη αναζήτηση όλων των απαιτούμενων πληροφοριών. Αυτοματοποιεί τις διαδικασίες επιτρέποντας τη διαμόρφωση των τιμών  που θα συμπληρώνονται αυτόματα από το σύστημα.

Αυξάνει τη δυνατότητα ανάλυσης των υπηρεσιών
Χάρη στη γρήγορη πρόσβαση σε επικαιροποιημένα δεδομένα , η λύση αυξάνει τη δυνατότητα ανάλυσης  των παρεχομένων υπηρεσιών οικογενειακής ιατρικής, παρέχοντας διαφάνεια σχετικά με τις ιατρικές εγκαταστάσεις, τις δραστηριότητες των οικογενειακών γιατρών, τη συνταγογράφηση, το ιστορικό ασθενείας και όλες τις πληροφορίες που αφορούν στους ασθενείς.

Χαρακτηριστικά

  • Διαχειρίζεται τη λίστα των ασθενών που έχουν εγγραφεί στο μητρώο των οικογενειακών γιατρών, συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορών, του ιατρικού ιστορικού, των παραπεμπτικών, και άλλων στοιχείων σχετικών με τον ασθενή;
     
  • Καταγράφει τις ιατρικές υπηρεσίες  που παρέχονται στους ασθενείς που παρακολουθούνται από τον Παθολόγο,είτε αυτές έχουν πληρωθεί είτε όχι;
     
  • Αποθηκεύει ιατρικές πληροφορίες που έχουν συγκεντρωθεί κατά την διάρκεια των ιατρικών επισκέψεων;
     
  • Καταγράφει, εκτυπώνει και επικυρώνει συνταγές φαρμάκων, είτε αυτές είναι πληρωμένες είτε όχι;
     
  • Δημιουργεί, διαχειρίζεται και εκτυπώνει ιατρικά έγγραφα, εργαστηριακά ή κλινικά παραπεμπτικά, καθώς επίσης εισιτήρια εισαγωγής των ασθενών, λαμβάνοντας υπόψη τις απαραίτητες φόρμες;
     
  • Εκδίδει και επικυρώνει ιατρικές βεβαιώσεις για άδεια λόγω ασθένειας σε περίπτωση που οι γιατροί έχουν την ανάλογη αρμοδιότητα και διαχειρίζεται τον αριθμό των ημερών της αναρρωτικής άδειας των ασθενών;
     
  • Διαχειρίζεται τις σειρές και το εύρος των σειρών;
     
  • Παρέχει την δυνατότητα της διαχείρισης των προγραμματισμένων ραντεβού των γιατρών;
     
  • Επιτρέπει την διαμόρφωση του γραφικού και λειτουργικού περιβάλλοντος σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες;
     
  • Συνεργάζεται με το σύστημα SIUI 2.0 επιτρέποντας είτε σε offline  είτε σε on-line λειτουργία την εισαγωγή καταλόγων και προσαρμοσμένων αρχείων, την εξαγωγή αρχείων αναφορών και την εισαγωγή αρχείου απαντήσεων;
     
  • Δημιουργεί λειτουργικές, στατιστικές και διοικητικές αναφορές.

Πηγή: Πατήστε εδώ

Σχολιάστε